Savjeti


ee

petak, 27. svibnja 2016.

PROBALA SAM RAZLIČITE PITE SA SIROM ALI OVA ME OSVOJILA NA PRVI ZALOGAJ OD SADA SAMO OVAJ RECEPT KORISTIM

PROBALA SAM RAZLIČITE PITE SA SIROM ALI OVA ME OSVOJILA NA PRVI ZALOGAJ OD SADA SAMO OVAJ RECEPT KORISTIM



Ovaj recept sam našla u jednom kuvaru, isprobala ga i oduševila se. Pita je odlična i kad je hladna, probajte i vi možda vam se dopadne!
Sastojci:
500g kora za pitu
3 jaja
1 čaša jogurta
1 čaša kukuruznog brašna
1 čaša ulja
1 kesica praška za pecivo
400 g sira


so i susam po potrebi
Priprema:
Umutiti jaja, dodati jogurt i kukuruzno brašno. Dodati so, ulje i pecivo.Dobro sjediniti sastojke, odvojiti četiri kore, Prvu koru premazati uljem, ostaletri mazati filom i slagati jednu preko druge.
Na poslednju koru premazanu smjesom nanijeti sir koji smo prethodno posolili po ukusu. Kore urolat, postupak ponavljati dok se neutroši pripremljeni materijal. Rolate redat u podmazan pleh isjeći ih na kocke premazati uljem, posuti susamom. Peći na 200 stepeni dok ne dobije zlatastu boju.

0 komentari:

Objavi komentar

baner